Godmorgon världen!

Hoppas att ni har sovit gott. I have. Men hade gärna sovit några timmar till men sånt är livet. Har precis ätit lite frukost nu och är nästintill proppmätt. Skönt? Nej inte så speciellt. Haha. Vi har gymlektion nu på morgonen så tänkte att det är bäst att ladda upp med en riktig frukost, bra tänkt! :D

Idag tror jag att jag slutar vid tolv. Om så är fallet, så är det riktigt gött! Åker hem direkt efter skolan och fixar mig för att sedan möta upp Linnea och göra en liten photoshoot. Ska bli jätte roligt faktiskt!

Nu måste jag gå ur sängen, åker om en kvart. Ska bara sätta upp håret och packa väskan. Mer än så behövs inte eftersom jag ska svettas aset av mig inne på gymmet ;)

Ha en bra dag!
kärlek


Varför blev bilden så liten ens? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0