Godnatt!

Bläddrade tillbaka lite i bloggarkivet och stannade speciellt upp på januari februari. Vad annorlunda jag var. Det var en period där jag levde i en liten bubbla där jag trodde att jag va huvudpersonen på jorden typ? Garva ju sönder när jag läste och märkte hur kaxig jag var. Och jag kan med handen på hjärtat säga nu att jag förstår att folk tyckte jag var en egoistisk bitch. Men just den tiden, så hade vi roligt jag och tjejerna. Men det är absolut ingenting jag skulle vilja gå tillbaka till. Små skrattar också lite åt vissa inlägg där jag skriver att jag är sååå över mitt ex och blablabla. Fast jag vet att jag inte var det. För det tog en jävla lång tid. Typ ett halvår eller något? Nu kan jag t.ex. tänka tillbaka på vad som var utan att flippa ur, prata med honom utan att bli förbannad. Det hade jag inte kunnat då. Så vissa utav inläggen kan vi sätta en stor lögn stempel på! Haha! Jag märker själv att jag har mognat i sättet jag tänker och uttrycker mig på!

Nu ska jag iallafall sova. Skola imon ju. Tagga, fast nä. Men ska bli kul att träffa alla underbara vänner!
Hörs imon.
Sovgott!
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0