Godnatt!

Här sån jävla ledvärk i hela kroppen nu när vädret är så kasst. Min pappa har ju en ledsjukdom som även min farfar har, så det går ju i släkten. Kanske därför jag har så ont i lederna nu? Det värker så jag typ vill spy. Fyfan. Har tagit värktabletter nu iallafall och ska lägga mig och kolla på Vampire Diaries och försöka sova bort det onda!
Imon fyller Casper år! Så då blir det att gratta honom. 13 år nu, stor kille ;)

Vi hörs imon igen för nu pallar jag inte skriva mer med mina onda armar ;)
Godnatt!


älskade vän, jag kommer alltid att vara här för dig. i alla lägen. ger inte upp dig. jag kan inte lova att lösa dina problem, men jag kan lova dig att hjälpa dig igenom dom! jag älskar dig saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0