HAHAHHA...

... va snygg jag blev ;) Nej men som alltid när man blonderar håret hemma blir det lite gul-orange. Tar ändå risken varje gång. Men jag tvättar med silvershampoo och lägger kanske i en kallare ton i håret så blir det nog bra!
Lite kortafattat om skolan idag också. Åkte ner vid 7 med pappa och Nadja så släppte han oss i stan och jag gick och köpte varm kanelbulle och åt. Gick till skolan sen och hade natur. Efter det tog jag, Mimmi, Erica, Jasmine och Amanda spårvagnen till Haga och gick till ett café där dom har sjukt stora kanelbullar. Dom täckte ju en hel mattallrik iallafall. Jag åt dock ingen bulle eftersom jag redan hade gjort de, så tog bara en dricka och en kaka om någon bryr dig eller undrade? haha!
Sen hade vi mentorstid och efter det matte. Gjorde matte diagnos och det gick faktiskt ganska bra! Jag märker nu hur tacksam jag faktiskt ska vara att jag fick en "egen" lärare sista terminen i nian, för jag har lärt mig väldigt mycket! Och allt det jag lärde mig där hade jag stor användning av nu!
Efter matten hade vi en håltimma till, men ingen orkade typ göra något så nästan hela klassen satt i en trångkorridor och flippa. Haha så kul. Givet att det är jag och Jasmine som börjar dansa. 
Sista lektionen hade vi engelska som vi också gjorde diagnos på. Gick sådär. Har aldrig varit bra på engelska och tycker det är jätte svårt. Hörförståelse hatar jag, vill bara riva sönder hela pappret och börja gråta typ, haha så jobbigt tycker jag det är. Men läsförståelsen gick betydligt bättre!
Vi slutade vid kvart i tre typ och då gick jag till ett ställe pappa jobbade på idag så åkte vi och köpte godis och sen hem. Nu orkar jag inte skriva mer och ni kommer inte orka läsa mer. Ni får några bilder vad min kväll består utav, så kan ni lägga till Vampire Diaries ;)

Kommentarer
Postat av: signe

ingen cola frida? ;o ;) <3

2011-09-02 @ 22:23:26
URL: http://onlyonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0