I can´t fight this feeling anymore

Jag vill be om ursäkt för den halv kassa uppdateringen idag! Jag har haft sån jävla ångest konstant i ett dygn nu så jag har sovit mesta dels av dagen för att slippa känna ångesten. Kom iväg och tränade iallafall, och träningen gick riktigt bra, så det är jag nöjd med. Imon ska jag iallafall få en tid hos en terapuet eller hur det stavas. Så det ska bli riktigt skönt. Kommer inte gå in på så mycket detaljer inom det området här på bloggen. Om jag väljer att blotta för mycket delar utav mitt liv kan folk ta mina svagheter och använda dom emot mig. Därför får jag tänka ett steg extra. Sen vet jag att det är många som bryr sig också, ska inte dra alla över samma kant!

Nu ska jag läsa lite och sen sova. Skolfoto imorgon, köpa present till Lisa, planera med tjejerna och träna. Och plugga då såklart. Så imon ska jag bita ihop och hålla mig sysselsatt hela dagen så kanske jag kan må bättre!

Ta hand om er!
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0