Jag har ju varit piggare...

Hej allihopa!
Kort skoldag idag. Först hade vi gym, sen håltimma så då bastade jag och tjejerna och hade goa hårinpackningar typ. Massa snack och planerande, härligt. Sen hade vi samhäll och såg klart på en film. Kvart i 12 slutade vi och mamma hämtade mig i skolan så har vi varit i lite olika gallerior och jag fick handlat ett snyggt underkläders sett. Käkade subway också, love it! Fick även köpt födelsedags present till min brother som fyller år på torsdag.

Nu ska jag springa ner till bilen där jag glömde data laddaren och sen köpa coca cola och poppa lite popcorn så blir det plugg. TRÅKIGT!

Skulle ju egentligen fotat med Linnea men hon är sjuk:(

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0