Nu är det nattinatti!

I förra inlägget skrev jag att jag skulle umgås med min farmor, gjorde jag det? Nej... Tog på mig och gick ut och träffade Nadja. Vi gick runt på stan och pratade i typ två timmar, mysigt. Har inte pratat med varandra på typ en vecka? Varför vet jag inte, båda har haft fullt upp med sitt eget race så det har bara blivit så. Men det var kul att få träffa henne! 

Nu ska jag lägga mig och sova för imon är det skola. Sen kommer älskling hem.. SAGA ASSÅ:D
Kanske ska träffa "D" imon, haha nu gör jag som alla andra bloggare ;) Hemsk jag är. Men vi får se. Jag brukar ju ha rätt öppna planer som jag är enormt bra på att ändra fem minuter innan det jag ska göra händer ;)
Planerar även lördagskvällen lite nu, taggar som fan!
Nu är det bedtime!
Godnatt världen, dröm sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0