Sanningar

  1. Jag älskar spenat.
  2. Jag har komplex över min mun.
  3. Jag har väldigt lätt till skratt.
  4. Jag har väldigt svårt att svälja min stolthet och erkänna att jag har fel.
  5. Jag hatar ballader.
  6. Jag dömmer oftast människor omedvetet, tyvärr.
  7. Jag är 168cm lång.
  8. Jag trivs bra som brunett.
  9. Jag får jätte ont i magen utav för mycket coca cola. hahah därför smart att jag dricker så mycket? nej
  10. Jag är väldigt bekväm av mig. Har jag t.ex. lagt mig i soffan och tittat på tv så ligger jag mycket hellre kvar där än att gå och träna. Alltså ganska lat.
  11. Skolan har aldrig varit min grej, har aldrig haft motivation till att bry mig.
  12. Jag har en hatkärlek till elaka och dryga killar. Blir sjukt nyfiken och vill ta risker med dom, typ.
  13. Det finns inte en enda människa i denna världen som jag litar på fullt ut.
  14. Jag tycker att italienska är ett fint språk.
  15. Jag har väldigt svårt att bli kär. Har varit kär en gång.
  16. Jag älskar när killar har hysteriska ögon, en sån där livsfarlig blick så man ser full i fan ut eller vad man säger, haha.
  17. Jag skulle vilja åka på en resa till ett riktigt fattigt land och jobba med drabbade barn!
  18. Jag har ett jävla humör. Kan vara jätte glad ena stunden och en minut efter kan jag vara riktigt ilsk eller typ as grina? haha.
  19. Russin är något av det äckligaste jag vet!
  20. Jag har fotfobi på hög nivå! Trodde jag skulle dö när våran massage lärare sa att vi ska lära oss fotmassage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0