skön söndag!

Är ni nyfikna på vad jag har gjort idag? För er som är det så får ni läsa lite!
Idag har jag faktiskt fått några bra saker gjorda. Skrev ett cv och ett personligt brev och har nu sökt lite olika jobb. Hoppas att jag kan få något! Senare mötte jag Saga så gick vi och såg Jag saknar dig. Sjukt bra film. Jag ska inte skriva om vad den handlar om för jag kommer ändå inte få den att låta så bra som den faktiskt är. Men jag kan säga att alla som satt inne på biografen grät. Till och med jag fällde några tårar som nästan aldrig gråter till film. Måste se den igen!
Efter bion gick vi runt och snackade med lite folk. Sen träffade jag Andreas och vi var ute och promenerade och snacka. Riktigt gött. Grym vän det där!
Nu har jag precis ätit frukost/lunch/middag, kalla det vad ni vill. Och duschat, så nu ska jag göra en läxa. Jag vet det är lite sent att sätta sig med det nu, men jag hade helt glömt av det.
Imon blir det skola. Och imon blir det extra kul, varför berättar jag inte än!
Sov gott så hörs vi imon!
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0