The best feeling is when you look at him, and he is already staring.

Har precis tittat på första avsnittet utav Vampire Diaries säsong 3. Lipade som ett dagisbarn. Fyfan vad bra det är!

Nu ska jag lägga mig och läsa i Skamfläck. Rörande bok, riktigt hemsk. Fast 14 år till salu är lite grövre, än så länge iallafall. Jag vet inte varför man jag läser bara hemska böcker, tycker inte det är roligt att läsa annars. Först var det Medan mamma sover som handlade om en tjej som bodde med sin alkolist till mamma har jag för mig, va några år sen jag läste den. Sen var det 14 år till salu och det är ju om en tjej som blir våldtagen och sedan börjar sälja sig. Efter det läste jag en bok som heter När ingen ser som handlade om en man som skrev om sin uppväxt och när han var 4 år våldtog hans pappa honom och det fortsatte jätte länge. Också nu denna då. Hahhaa vad är det för fel på mig?

Nu ska jag knappra lite piller och sen läsa, puss!
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0