Tidsfördriv

1. Fullständigt namn? Frida Caroline Magnusson

2. Exakt ålder? 16 år och 6 månader ;)

3. Vart bor du? Alingsås

4. Bor tillsammans med? Mamma pappa och bror

5. Husdjur? Hund och fågel :s

6. Färg på ditt hus? Gult

7. När är du född? 14 mars

8. Klass? SPA11

9. Vilket år tar du studenten? 2014 tror jag?

10. Något jobb? Söker!

11. När ska du sova ikväll? När jag är trött!

12. Duschat idag? Ja

13. Kramat någon idag? Ja

14. Pussat någon idag? Ja

15. Vad har du ätit? Haha pizza :s

16. Dagens klädsel? Träningskläder

17. Dagens sötnos? Vet inte?

18. Dagens roligaste? Min totalt onödiga utvisning...

19. Har du många vänner? Tillräckligt!

20. Hur många har du kysst? Ingen aning

21. Vem kramade du senast? Nadja

22. Hur många vill du ha sex med? Ofta man har ett antal? :o

23. Hur många har varit otrogna med dig? Med mig eller mot mig? Fattar inte

24. Har du pojk-/flickvän? No

25. Vem pratade du med i telefon senast? Saga

26. Vem fick du senast sms av? Linnea

 

 

FAVORIT

 

27. Film? Jag vet inte vad den heter! Men det är en skräckfilm med docker typ och om man skriker klipper dom av tungan o massa, haha någon som vet vad den heter? Berätta gärna det isåfall för måste se den igen!

28. Låt? Enormt många!

29. Mat? Kyckling

30. Dryck? Cola

32. Stad? Göteborg

33. Land? Något varmt

34. Ämne i skolan? Massage

35. År? 1995 för där minns jag ingenting, haha

 

 

 

SENASTE

 

36. Personen du tänkte på? -

37. Personen du kysste? Sebastian

38. Gången du spydde? Minns ej

39.Pizzan du åt? Vezuvio

40. Gången du grät? Kommer inte ihåg

40. Gången du var i Göteborg? Torsdags

41. Gången du var i stockholm? Två år sen

42. Gången du var full? Läääänge sen!

43. Personen som såg dig gråta? Mamma

 

 

 

ANTINGEN ELLER

 

44. Svart eller vitt? vitt

45. Hund eller katt? hund

46. Ut och festa eller hemma och mysa? festa

47. TV-spel eller datorspel? tvspel

48. Singel eller upptagen? upptagen, fast ibland singel!

49. Lunarstorm, helgon eller playahead? inget

50. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad ;)

51. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel! Love it

52. Svart hår eller blont? blont

53. Blåa ögon eller bruna? blåa

54. Choklad eller lakrits? choklad

55. Göteborg eller Stockholm? Stockholm, hade varit kul med något nytt

56. Högerhänt eller vänsterhänt? höger

57. Coca cola eller fanta? coca cola

58. Pizza eller kebab? pizza

59. Randigt eller prickigt? randigt

60. Älska eller älskas? helst både och, men om man verkligen måste välja en, älskas

61. Leva eller dö? live!

 

 

 

ANTAL

 

62. Personer du älskar? familj och vänner

63. Personer du hatar? två

64. Personer du haft sex med? hemligt

65. Personer du hånglat med inom en 24-timmars period? hahaha...

66. Glassar du ätit på en dag? sju

67. Gånger du gråtit på ett dygn? för många

68. Gånger du haft minnesluckor? typ inga

69. Piercingar har du? tungan, näsan, överläppen, 8 hål i öronen..

70. Personer du saknar just nu? just för tillfället, nästan inga

71. Gånger ditt hjärta brustit? en

 

 

VEM

 

72. Vem vill du kyssa nu? ;)

73. Vem ska du träffa imorgon? klassen :)

74. Sjöng du senast för? sjunger aldrig för någon ;)

75. hade du senast en konversation med? jasmine

76. Spelade du tv-spel med? måste nog varit hampus!

77.Vill du ta med på en romantisk resa med nu? en jävligt snygg och charmig hunk!

78. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen, det gör ju ont :(

79. Förtjänar att dö? ingen förtjänar att dö, men vissa förtjänar tortyr, det är värre! moahaha

80. Vill du sova brevid inatt? gosen

 

 

 

VAD

 

81. Gör dig glad? positiv energi, vänner, sommar!

82. Gör dig ledsen? svek

83. vad vill du helst göra nu? shoppa

84. Önskar du att du slapp göra? gå på promenad med min hund

85. Vill du ha nu? obegrensat med pengar. och en pojkvän kanske?

86. Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte

87. Längtar du till? sommaren!

88. Tycker du om dina betyg? inte så jätte stolt över dom nej ;)

89. Ångrar du i ditt liv? försöker att inte ångra någonting, lär mig istället utav mina snesteg. men en grej som jag känner nu att jag ångrar, det var en sak jag gjorde i augusti som inte var så jävla smart gjort.

90. Är det bästa som hänt dig? kärleken och vännerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0