Wild hearts can´t be broken.

Dagen har varit så jävla värdelös, förutom Saga, hon är inte värdelös någonstans. Vi har promenerat i minst 5 timmar. Haha är lite trött i benen. Men det har varit så skönt va. Speciellt när vi var ute och gick i ösregnet, jag älskar det verkligen. Fast mitt hår luktar gummi nu av någon konstig anledning? Gummi regn typ?

Har hämtat ut ett paket från Ellos också.
Och det paktet inehöll detta :





Mina ögon äääälskar skorna, men mina fötter hatar dom! Haha fyfan vilka mördar klackar att gå i. 11 cm klack är inte att leka med för mina stackars fötter. Men man vänjer sig, säger Saga iallafall. Så det är hennes fel om jag fortfarande har ont i fötterna om en månad, haha. Elllleer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0