bästa baby nanan

Hej på er!
Ser ni att bilden i min header är utbytt? Tusen tack till Linnea Johansson!
Vill passa på att be om ursäkt för att jag har varit så frånvarande här på bloggen. Har uppdaterat men ett kort inlägg om dagen gör iallafall inte mig nöjd. Ska försöka bättra mig nu alltså.
I helgen har det iallafall varit potatiscupen. Har nästan inte spelat någonting alls för jag är sjuk. Richard kom till mig i fredags och stannade till idag också så det har varit riktigt mysigt. Haha förutom att jag har mina humörssvängingar och blir grinig ibland, så jag fick dåligt samvete och bjöd på en fot och hand massage. Bästa bruden i världen kan jag ju vara.
Haha ska se på film med min bror nu iallafall. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0