Danmark imon! Vilket betyder att jag inte kommer blogga förän på måndag kväll!

Hej!
Jag har haft en riktigt bra dag. Började jobba vid 8 imorse och slutade vid 12. Träffade Nadja och vi gick till banken och växlade våra pengar till danska pengar. Sen cyklade vi bort till sjön och träffade Robert och Andreas. Vi behövde lite vila ifrån all stress. Sen gick vi hem till mig och packa jävel haha. Just det, när jag och Nadja cyklade till sjön så trillade jag med cykeln hahahah. Nadja lyckades ställa sig upp men jag dunka rätt ner i marken haha.
Sen var det en riktigt go handbollsträning med toppen tjejer. Vi fick träna med musik idag så allt blev mycket roligare! Nu ska jag packa det sista och sen lägga mig, puss!
Bildbomb! Bilderna är tagna från Nadjas blogg.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0