DU ÄR KNARK

Hej på er!
Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det toppen. Har städat och gjort fint i mitt rum idag, det luktar typ citron nu hihi. Min going kommer hit om en stund och sover hos mig, super mysigt. Blir tidigt imon dock för han ska till skolan och jag ska jobba. Börjar klockan 7 imon. Men det ska faktiskt bli roligt så de gör ingenting! Bara att se det posistivt. Får se om jag bloggar mer idag, känns lite drygt att sätta sig vid datorn för att blogga haha. Skulle vilja göra en videoblogg med han men tror inte han är så på, haha vi kan ju hålla tummarna!
Ha det bäst, puss!

Kommentarer
Postat av: r

Glöm att jag är med på de

2012-04-23 @ 19:33:42
Postat av: Lisa

Du kan väl lägga upp en bild på underverket i alla fall nu när du skriver så mycket om honom :). Nyfiken!

2012-04-23 @ 19:52:43
Postat av: Anonym

jag undrar varför du aldrig skriver ut hans fullständiga namn:)vill veta

2012-04-23 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0