ETT FEL NÄRMARE RÄTT

Nu kom dessa inläggen jätte tätt inpå varandra, men det är roligare med två mellan långa inlägg än ett jätte långt? Haha tror man lurar hjärnan att det är bättre uppdatering då. Nu ska jag nog cykla bort till solariet och ta en solsemester. Det börjar ju bli grönt på träden och det ska bli varmare nu så jag laddar upp. Haha är så jävla taggad på shorts, söta skor och fina blusar. Men då är det ett måste att ha bruna ben. En brun kropp är lite som en accessoar, det gör hela outfiten snyggare. Ni som är bleka, jag menar inget illa, ni är vackra ni med. Jag är också blek imellan åt bara att jag väljer fejkbränna. Beundrar er som klarar av att endast hålla er till den riktiga solen.
Puss
haha snart så!

Kommentarer
Postat av: alicia

VI VILL SE DIN POJKVÄN FRIDA! en videoblogg, en bild när ni kysser varandra, något mysigt. kom igen tvinga honom. att muta är tillåtet!

2012-04-26 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0