FÅR VÄL TA DET MED EN KLACKSPARK

Den har dagen är ju verkligen galet tråkig. Vad har jag gjort idag liksom? Legat i sängen och tittat på film. Varit på "promenad" med hunden men vände efter 300 meter för det blåste så det rann neagarafallen i ögonen på mig. Sen plockade jag faktiskt fram kvinnan inom mig och ställde mig vid spisen. Våran rosa silvriga diskborste kom även till använding.  Sen gick jag in och satte mig i mitt rum som förövrigt ser ut som det har bott tre knarkare här i två månader. Men det är bara jag som inte har städat på en vecka. Åt min mat under tiden jag tittande på tv, och BAHM efter det har jag inte rört mig ur fläcken. Jag skäms lite över denna dagen faktiskt. Kan det inte komma in en sån där sten hård militär som det gör i filmer och skrika på mig saker jag måste göra och om jag inte gör det för jag typ springa 10 straff varv runt stora torget? Är det vad som krävs för att sätta fart på mig så får vi väl ta till med hårdhandskarna. Imon är det skärpning!


Kommentarer
Postat av: .

En utav de finaste bilderna på bloggen! Naturligt och fint!

2012-04-05 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0