FÖTTER I FOKUS

Nu är det sovdax! Känner att jag börjar bli förkyld. Skjuter mig själv om jag är sjuk under potatiscupen, på riktigt. Har iallafall haft en riktigt lugn och skön kväll. Smörjt in mig, målat naglarna, gjort mina fötter fina osv. Tycker ofta man glömmer att typ peela fötterna och sånt där. Jämför man med hur man tar hand om sitt ansikte och sina fötter så är fötterna behandlade som skit, haha. Tror man struntar i att lägga ner extra tid på att fixa fötterna eftersom ingen typ ser dom. Förstå mig inte fel nu, haha tvättar fötterna, klipper naglarna och målar osv. Det är mer att smörja in fötterna och massera dom man glömmer. Jaja nog om mina fossingar. Puss
Haha sorry var tvungen. Varför bloggar jag om fötter ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0