Frågor och svar

jag har insett att min senaste kyss.. var med den bästa

jag saknar.. sol och värme

jag pratar.. mycket

jag skrattar.. när jag tycker något är roligt
jag tycker om.. sommaren
jag avskyr när folk.. ljuger och dömmer
mina närmaste vänner är.. fantastiska
min första vän hette.. Joakim
min första kärlek hette.. kommer jag inte ihåg, var jätte liten haha

kärlek är.. stort
min favoritfilm är.. har ingen. men jag tycker insidious är riktigt bra.
när jag borstar tänderna.. skummar det.
när jag lagar mat.. är det stressigt
jag är rädd för.. förlora någon som står mig nära
jag önskar.. att det blir sommar nu
den värsta känslan är.. att bli lämnad
den bästa känslan är.. när kärleken är besvarad
jag vill.. åka utomlands
jag är.. mätt
jag är sämst på.. att vara någon annan än mig själv
jag kommer alltid att vara.. jag
det finaste som finns.. kärleken
i sommar.. ska jag bli brun och ha riktigt roligt!
sist jag grät var.. på båten hem från Danmark för jag var så sjösjuk haha.
jag kan.. sova med öppna ögon
min mobiltelefon är.. äckligt kass
när jag vaknar på morgonen.. kollar jag mobilen
innan jag somnar.. fokuserar jag på hur jag andas
just nu håller jag på att.. skriva detta
jag har aldrig.. gråtit glädjetårar
idag har jag.. sovit
på gymnasiet.. hoppas jag att tiden går för jävla fort!
jag vill verkligen.. till havet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0