Fredag tjugonde april.

"Godmorgon". Har dock varit vaken någon timma men jag säger godmorgon nu! Känns så värdelöst att sova bort hela dagarna. Men vad finns det att göra liksom. Kul att vara själv flera timmar varje dag, haha då är det ju bättre att sova. Förhoppningsvis blir det bättre när det börjar bli sommar. Då kommer jag ligga på stranden och pressa medans ni andra är i skolan haha. Sen när ni har sommarlov slipper jag ju sova bort hela dagarna och till hösten börjar jag skolan. Fick brev från gymnasie grejen häromdagen att jag kom in. Kändes skönt! Ska dock göra omval. Kom in på barn och fritid men vill gå hotell och turism istället tror jag, så vi får se hur det blir.
Ska snart gå upp och göra mig iordning. Vi hörs mer sen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0