LÖRDAG BABY

Hej allihopa!
Hoppas att ni mår bra. I do, förutom att jag är riktigt trött. Blev inte mycket sömn inatt men jag får skylla mig själv haha. Var väldigt snäll idag och gav min pojkvän frukost på sängen, haha underbart. Sen gick jag till jobbet. Känner att jag har varit helt under flötet idag, men alla har väl sådana dagar eller hur? Stress är inte alltid lätt att hantera för en klant som Frida Magnusson, haha blir väldigt fipplig och förvirrad. Fipplig, är det ens ett ord?
Efter jobbet gick jag och Richard och tittade på stan lite. Köpte ett jätte sött sommar linne som jag ska ha på mig på Valborg.
Ikväll var tanken att jag skulle på fest. Men jag har verkligen ingen ork i kroppen. Får se jag kanske får ett ryck och ändrar mig. Tycker det är skönt med lite ensam tid ibland på kvällen faktiskt hihi.
Ska visa linnet för er senare, puss!
Aww miss that girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0