Saga är snart hemma och jag är gladare än någonsin!

Tjenare allihopa!
Har varit på gymmet med Nadja och jobbat på strandkroppen. Det går faktiskt bra nu, roligt när man ser resultat. Och gissa vem som ringde mig när jag stod och lagade mat!? SAGA! Åherregud vad glad jag blev. Hon är hemma om typ en timma och då kan ni ge er fan på att jag och Nadja är på plats. Åh vad jag har saknat henne, helt otroligt! Hon lär ju vara en jävla pangbrud nu. Kritvitt långt hår och brun. Man ba kunde du ens bli snyggare än du redan var? Haha nej nu ska jag duscha innan jag ska bort till henne. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du uppnå med din träning?

2012-04-18 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0