BILDER

Ni vet Linnea som brukar fota mig och fixa min bloggdesign? Allt handlar ju om att ge och ta. Och eftersom att hon alltid ställer upp och hjälper mig för att bloggen ska se snygg ut och lägger ner sin tid, så är det ju inte mer än rätt och jag lägger ner lite av min tid och länkar till hennes och Moas blogg. www.fredandgeorge.devote.se . Gillar ni One direction, foton, musik osv så tycker jag ni ska kika in på deras blogg. Gillar ni dom kategorierna så lär ni gilla deras blogg! Och för att även visa vilken bra fotograf jag tycker Linnea är, så lägger jag ut en bildbomb på bilder hon har tagit på mig! Tack för all hjälp Linnea!
Sen är det inte Linneas fel att jag inte alltid gör mig bra på bild, haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw vad gulligt av dig! Tack så mycket för detta! :D

2012-04-15 @ 21:53:29
URL: http://fredandgeorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0