ACT LIKE A LADY THINK LIKE A BOSS

Nu har jag precis kommit hem. Var galet skönt att få träffa Saga igen! Nu känns allt som det ska. Vi hade en hel del att prata om hihi.
Fick en fråga här på bloggen om vad jag vill uppnå med min träning. Jag vill få en slank och smal kropp. Vill minska midjemåttet en hel del. Vill ha smalare ben och fastare rumpa. Vill bli smalare i ansiktet och sen vill jag även få lite magrutor. Inte överdrivet men bara lite grann, vill se vältränad ut liksom. Vill bara ha en tight och bra kropp! En tjej som jag tycker har riktigt bra kropp är Pischa från Djungelns drottning! Hon ser vältränad och riktigt fräsh ut. Hittar ingen bild på hennes kropp men ni får väl kolla på programet om ni är intresserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0