You can't break my spirit, it's my dreams you take.

Hej! Såg att ni var lite nyfikna på min pojkvän? Ska ner till han sen så ska försöka få med han på en bild ;) Only for you babes.
Idag vaknade jag iallafall bredvid världens bästa, super mys. Blev riktigt tidigt idag faktiskt. Började jobba klockan 7 och slutade vid 2, så det har varit en lång dag för mig idag. Haha är ju inte van, det är ju egentligen som en skoldag. Men i slutet av dagen kom Robert och hälsade på mig så vi satt och tjöta en stund, sen kom Jonas och Robin dit också. Goa killar, kul med lite sällskap också när det inte var mycket att göra. Men det har gått riktigt bra idag faktiskt.
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem sen ska vi ner till Allum och lämna in min mobil på 3. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0