Detta visste ni inte om mig...

... när jag var liten var jag kär i Tobbe trollkarl hahaha!
... jag är väldigt barnslig. Har jag tråkigt målar jag gärna i målarböcker, pusslar osv haha.
... jag är ganska blyg men kan i många situationer dölja det ganska bra, men ibland inte.
... jag hatar att äta frukost.
... jag är alltid väldigt nära till skratt!
... jag har riktigt taskiga nerver, haha. Oroar mig för 10 pers.
... jag stör mig otroligt på alla volvo raggare som står uppraddade på torget med sina gamla bilar som är skrotredo och lyssnar på gammal fjortis techno.
... jag tycker det är jätte jobbigt att träffa folks familjer haha.
... jag är oftast väldigt rädd att misslyckas.
... jag är enormt klantig.
 
 
 
Fotograf : Moa Johansson

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ååååh de stackars volvoraggarna! Hatar när dom åker omkring och stör på kvällarna i sina bilar som är "så snygga".

2012-08-08 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0