Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground like a skyscraper.

Jag kröner mig själv till sveriges sämsta bloggerska på att uppdatera. Grattis grattis! 
 
Igår gjorde jag lunch till Richard och Ebba. Rotfrukter i ugnen och fläsk filé. Blev riktigt gott faktiskt så då blev jag lite stolt över mig själv haha. Efter maten spelade vi lite uno och pratade massa bara till Ebba åkte hem. Jag och älskling har bara legat inne och myst tills halv sju idag när han åkte hem. Ganska standard för oss två att spendera hela dagen i sängen, ta det på rätt sätt haha. 
Var ute med och pratade med några vänner förut. Min finaste Saga fyller år idag så grattis till henne!
 
Får se vad som händer imorgon. Ska försöka hitta på något iallafall. Ska försöka dra med mamma ner till Allum så jag kan lämna in min mobil på lagning igen...
 
Nu ska jag sätta på en bra rulle, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0