Godnatt

Hej på er!
Blir så glad när jag ser att ni är trogna och går in och läser fast jag uppdaterar uselt. 
Idag har jag och Richard bara legat inne och pratat och myst. Sen ville han dra med mig ut och springa vilket jag inte alls var sugen på. Efter massa gnäll så gick jag med ut, men sprang inte speciellt långt. Gick ut med en riktigt taskig attityd och gnällde mer än nödvändigt så han sprang ifrån mig så jag gick resten av biten haha. Men tydligen ska vi tydligen ut och springa den rundan varje gång han är här så jag antar att det bara är att bita ihop. 
 
Nog om det. På onsdag börjar skolan. Jag har faktiskt blandade känslor inför det. Det ska bli skönt att komma igång igen och göra något av mitt liv, samtidigt så tror jag att jag kommer lessna på det ganska fort. Men denna gången tänker jag inte ge mig. Men något som ska bli kul är att få träffa massa nya människor, det är ju alltid roligt! Jag hoppas att jag får en lättsam och humoristisk klass så veckorna flyter på bra. 
 
Nu ska jag lägga mig och titta på en film. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vilken skola och vilken linje kommer du att gå? :) Grym blogg!!

Svar: Jag ska gå barn och fritid på Alströmer! Tack :D
Frida Magnusson

2012-08-20 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0