Keep calm and party on

Hej allihopa!
Nu kom jag precis hem från Allum med mamma. Med mig hem har jag en lånemobil och min mobil är på reklamation. Så jag hoppas på att få en ny. Kunde förlänga mitt abonnemang om 19 dagar så då är det iPhone som gäller, äntligen. 
Nu ska jag städa mitt rum. Kanske träffar Ebba en sväng. Sen kommer Richard hit och ikväll ska jag fira två goa vänner som fyller år! 
 
Hade på mig mina mördar skor för fötterna när vi var iväg nu. Tänkte gå in din för ikväll men det var dumt gjort. Nu har jag jätte svullna och ömma fötter. Hatar att gå i klackskor, fast det är så snyggt. Jätte jobbigt läge. Svårt att vara tjej ibland. Önska jag bara kunde dra på mig rena jeans och en skjorta för att se snygg ut haha. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Ska hitta något snyggt nu. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0