Lite sjuk och lite frisk.

Hej på er!
Idag har jag varit hos doktorn, äntligen. Inget allvarligt fel med mig inte utan det är det gamla vanliga med min mage och att jag har näringsbrist. Så idag har jag bara fokuserat på att äta, dricka ordentligt och sova för jag somnade aldrig inatt. 
 
Men nog om allt gnäll! Just nu sitter jag och letar efter en bra väska att ha i skolan. Den ska vara snygg, matcha dom flesta outfits, rymma både dator och böcker och inte vara svindyr. Kan väl säga att än så länge har det inte gjort någon framgång. Men jag ska hitta en perfekt väska! 
Jag är riktigt grym på att slita ut mina väskor därför har jag inte lust att betala 3000 för en väska när jag vet att den kommer se förjävlig ut om ett halvår. Sliter ut väskor som min lillebror sliter ut sina fotbollsskor haha. 
 
Nu ska jag fortsätta mitt letande, kanske bloggar mer sen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0