Min helg

Hej sötnosar!
Förlåt att jag inte har uppdaterat i helgen. Jag har varit med Richard sen i fredags så har inte haft tid. Igår var vi ute en sväng på stan och jag fick köpt ett par nya byxor. Dom är typ svart glansiga, snyggt. Han åkte hem för någon timma sen, tycker det är lika jobbigt att skiljas åt varje gång. Menmen, imon är det skola. Det ska bli lite kul med riktiga lektioner denna veckan faktiskt. Har en ganska lugn måndag vilket är jätte skönt. Går 09.00-13.20 så det är ju helt okej! Är jätte grinig över att vi har både historia och naturkunskap på schemat. Historia kan vara kul och intressant ibland, men natur är ju fan inget att hänga i granen. Haha men jag får gilla läget och göra det jag ska, tror dom lektionerna faller bort i tvåan så det är ju skönt!
 
Förövrigt ska jag försöka boka in en dag för att ta ut mina extensions och färga håret. Denna gången är ska jag inte bleka utväxten utan nu blir det ny hårfärg igen ;) Dock inte en jätte stor förändring, ska faktiskt bara tona håret mörkblondt så det smällter in med min utväxt. Ska bli kul att se hur det blir!
 
 
 
Något liknande denna hårfärgen! Så galet snyggt om ni frågar mig. Ska dock ha någon nyans ljusare för jag är rädd att det ska gå åt det bruna hållet när jag färgar det. Blir ju oftast mörkare än man tänkt sig och jag vill absolut inte bli brunett igen!
 
Blir nog mer åt detta hållet! Dör vad snyggt det är, svin taggad!
 
Ska kika runt lite på vad jag ska köpa för clip-on set till min "nya" frisyr sen.
Kanske bloggar mer sen. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0