Natt bloggning

Hej på er!
Richard ligger och sover bredvid mig och jag är super pigg så jag passar på att blogga lite.
Tittar på hemsökta hus och äter godis, gatt! 
Idag har varit en väldigt lugn dag, har inte hänt speciellt mycket. Nadja sov här eftersom vi var ute i stan och träffade kompisar igår kväll (lördags kväll). Så idag tog vi lite sovmorgon och sen kom Richard hit med sin mamma och syster. Fikade lite oså, trevligt. När dom åkte hem drog Nadja typ direkt med och vi gick och la oss och somnade och vaknade inte förän vid 22.00. Haha riktigt less jag blev på mig själv. Det är väl anledningen till att jag är pigg nu. Tråkigt dock att mitt sällskap här inte är lika pigg. Haha nej jag ska låta han sova, han är rätt söt när han sover så det gör inte så mycket!
 
Får se vad vi hittar på imorgon, om vi nu hittar på något överhuvudtaget. Känner jag min pojkvän rätt så blir det nog film och mys hela dagen haha. Inte så dumt det heller någon gång ibland.
 
Nej nu ska jag pussa lite på gossen. Vi hörs troligen imon, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0