Sky is the limit

Hej på er!
Har inte bloggat för jag är fortfarande inne på mobilens internet. Hoppas att det vanliga internetet funkar snart. Igår var jag iallafall med Linnea och det var super roligt att få träffa henne igen! Idag skulle jag träffat Ebba men ställde in det för jag kände mig inte helt okej i min mage idag. Så jag har bara tagit det lugnt och ska snart noppra mina ögonbryn, ta en dusch och lägga fram en outfit inför skolan imorgon. Är faktiskt förväntansfull inför skolan och det känns roligt att komma igång igen. Enda jag är negativ till är väl att behöva gå upp tidigt, men det är bara att gilla läget och göra det! 
Uppdaterar förhoppningsvis snart igen!
Puss på er
 
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0