Sov time!

Hej allihopa!
Första dagen i skolan idag, kändes bra faktiskt. Vi åkte  ut till någon stuga med klassen och gjorde lite lekar/tävlingar. Sen åkte vi tillbaka till skolan och gick till bamba. Sen slutade vi. Så det var inte så mycket idag faktiskt men det lilla jag har sett av klassen tycker jag den verkar vara bra. Vi ska tydligen fortsätta med lekar imon haha. 
 
Efteråt träffade jag Linnea. Vi var och handlade lite sen gick vi hem och tittade på Gossip girl och en film. Båda två var nog ganska trötta så vi låg bara inne i soffan och pratade. Direkt när Linnea åkte hem träffade jag Nadja en stund. Skulle egentligen tränat men jag orkade verkligen inte. Ska iallafall försöka komma iväg till gymmet imorgon när jag har slutat. 
 
Nu har jag nyss duschat av kroppen och lyssnar på lite musik. Ska faktiskt lägga mig nu för jag är jätte trött.
Godnatt!
 
Saknar min finaste, såhär ledsen blir jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0