there's a magic feeling and it will steal your heart tonight

Hej allihopa! 
Mitt internet funkar inte så trodde inte jag skulle kunna uppdatera. Men sen tackade jag gud för att jag är så fruktansvärt smart och kom på att man kan koppla in mobilen i datorn så nu är jag uppkopplad på mobilens internet. Hahaha trodde aldrig jag skulle klara det, nu är jag lite stolt hehe.
 
Idag har jag varit en sväng på stan med mamma. Köpte en jätte snygg transparant skjorta och fyra ringar. Sen träffade jag Saga och nu är hon iväg och ska träna handboll sen ska jag nog träffa henne och några fler igen.
 
Sitter och lyssnar på en underbart härlig låt och är jätte taggad på allt just nu, hihi så ska fixa mig lite nu.
Hörs senare kanske, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0