Vad vill ni läsa om i min blogg? Kommentera gärna! Behöver inspo!

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har spenderat min dag med Nadja. Var en sväng på stan och sen hyrde vi en riktigt bra skräckfilm som vi myste till när det började åska, hihi. Efter filmen gick vi till Venezia så käkade Nadja. Kom precis hem nu och ska försöka ta ur tummen och städa min svinstia. Sen ska jag ta mig en go dusch.
Imon ska jag en sväng till Allum med mamma och sen träffa Ebba en liten stund. Vet inte om Richard kanske kommer till mig, det återstår att se. På kvällen ska jag fira två av mina vänner, så då blir det lite party. 
 
På lördag blir det nog bio mys eller stranden med älskling och två vänner. Får hoppas på att det blir av.
 
Ska försöka blogga om något intressant senare, har ni tips på vad ni vill läsa om får ni gärna kommentera. Är absolut öppen för förslag!
 
 

Kommentarer
Postat av: alice

skriv gärna sånna djupa texter du alltid gjorde förr. du är så duktig på att skriva!

2012-08-02 @ 21:08:38
Postat av: jessica svensson

kan du inte ha en frågestund och låta richard svara på alla frågorna?:D hade varit sjukt kul!

2012-08-02 @ 21:15:12
Postat av: emma

va fin!
hur är läget? gjort nå skojj i sommar? :D

2012-08-04 @ 01:11:16
URL: http://astromm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0