Åh saknar GA och 9D lite assååå.

HAHAHA mini små.
Haha hatar att jag fick stå mellan Erik och Tim, ser skit liten ut.
Vad jag har älskat och hatat denna klassen. 7an och 8an var vi allihopa så löjligt omogna, haha. Vi retade oss något enormt på varandra hela tiden. Saker som vi då brusade upp oss över och började bråka om kan man nu as garva åt. Att vi fick ett stependium (stavning) från kommunen för att åka på klassresa för att få bättre sammanhållning i klassen var ju egentligen ganska töntigt. Haha vi borde kunnat respektera varandra ändå. Dock hade vi riktigt roligt på dom två lägrerna vi var på så jag klagar inte. Har mycket minnen med dessa människor. Jag hatade högstadiet något otroligt när jag väl var där, men nu i efterhand ångrar jag att jag inte uppskattade det som var. Alla sjuka saker och idéer man kunde få. Vet inte hur många gånger jag har blivit utslängd från lektionen för att jag inte kunde vara tyst och låta bli att argumentera emot lärarna. Folk kunde verkligen störa sig på hur överdrivet glad jag kunde vara. Haha mitt skratt sprang runt och kittlade folk på nerverna i många lägen. Det är en del av mig bara. Samtidigt som jag var den glada tjejen som hittade på jävligt mycket bus så var jag en liten kaxig fjortis som trodde jag visste bäst om allt. La någon en spydig kommentar till mig tvekade jag aldrig på att vara värre tillbaka, haha. Under högstadie tiden var jag en väldigt stor personlighet. Tog mycket plats och var ganska överdriven. Självklart lever mycket utav det kvar i mig, men dom dåliga egenskaperna har jag lärt mig att behärska. Jag tror det är under tiden på högstadiet man börjar lära sig hur man funkar i olika situationer. Vänskap, kärlek, konflikter, tankar och allt sånt. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv under dom tre åren. Känner att jag tappade tråden lite, hur som helst, så saknar jag högstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0