Åh vad jag saknar när min kropp såg ut såhär. Hoppas den har saknat mig med, för snart går vi hand i hand igen!

Lugna nu, skapa ingen onödig hysteri. Ja, jag har skrivit inlägg om att man ska vara nöjd som man är. Jag är inte missnöjd, jag vill bara finslipa lite. Så ta inte detta fel. Jag sattsar inte på att bli undernärd igen, jag sattsar bara på en vältränad och tight kropp. Jag har några kilon jag vill bli av med för att känna mig riktigt nöjd. Det är viktigt att ha mål, och mitt mål är att se ut som då. Jag har gjort det innan, jag kan göra det igen. Peace!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sjukt fin va du! Men du är absolut lika fin nu!

2012-02-27 @ 07:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0