Alla ♥ dag

Hej på er finisar!
Ska ni fira alla hjärtansdag idag? Vet inte riktigt vad jag ska göra. 14 februari betyder inte så mycket mer för mig än vad dom andra dagarna på året gör. Exakt en månad till jag fyller år, det betyder 14 februari! Haha är inte någon bitter kärring som tycker synd om mig själv, men tycker bara alla andra dagar ska uppskattas med lika mycket respekt och kärlek som denna dagen. Visa varann det där lilla extra vilken dag som helst. Överraska med blommor, choklad eller middag den 12 april, 8 augusti eller vilken dag som helst! Finns 365 dagar på året att älska, inte bara en. Hihi så ser jag på det iallafall!
Ska städa nu så vi hörs senare, puss!
Såhär tillbringades denna dagen förra året!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0