Allt gör mindre ont sen..

Vet inte om jag ska säga godnatt eller godmorgon?
Har iallafall inte somnat än och är riktigt pigg. Ibland känner jag verkligen att jag är en lyckad människa, guds gåva, en ängel utan vingar och hela stjärnhimlen. Idag är inte en sån dag, haha. Har iallafall ätit lite frukost nu till America funniest home videos, älskar det, haha att börja dagen med ett skratt är aldrig fel? Har det ganska mysigt här i sängen faktiskt. Vakna med the voice, varm choklad med skummad mjölk, tända ljus och en lavendel doftande rökelse. Hoppas att detta blir en bra dag trotts att jag kommer ha brist på sömn. Ingen idé att jag somnar nu för då kommer jag sova bort hela dagen och vända på dygnet totalt, och det vill jag inte. Får lägga mig klockan 7 ikväll eller något. Får se vart dagen tar mig. Om det är skönt väder tänkte jag gå en långpromenad med Leo.
Ha en grym dag vart ni än befinner er. Samla eran energi och krafter och sattsa på det ni gör. Peppa varandra på lektionerna i skolan och gör erat bästa, mer än så kan ingen begära! All kärlek, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0