Äntligen helg!

Hej allihopa!
Sorry att jag inte har uppdaterat. Vaknade vid 10 av att jag mådde så sjukt illa och skakade så jag har legat och sovit till typ klockan 4. Då mådde jag bättre och följde med mamma och pappa till gymmet. Skönt att ha tränat igen. Har varit väldigt bekväm nu det senaste. Körde igenom mitt schema för magen och kondition. Ska ju ha magrutor till sommaren, hahha får se hur det går med det! Men jag tänker då fan inte förlora över min pappa.
Efter jag hade tränat så solade jag, hur skönt som helst. Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med en jätte god body lotion från Kate Moss. Så nu är jag brun, fräsh och luktar gott hihi.
Ska alldeles strax äta mat. Kött och potatisgratäng. Är hur hungrig som helst. Sen ska jag la göra mig iordning och träffa lite kompisar.
Men vi hörs mer sen, puss!
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0