Det känns perfekt.

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra idag. Jag är trött och har ont i huvudet, men det är smällar man får ta. Hade riktigt roligt igårkväll. Synd dock att Nadja drog hem så tidigt! Slutade med en go glass på donken iallafall, haha. Sen gick jag och Saga hem och la oss och tittade på Monsters Inc. Nya favorit filmen ;)
Har precis varit ute på en promenad nu och varit i stan och köpt ett nytt puder. Det behövdes verkligen. Älskar att sminka mig med nytt puder. När den där puffen är alldeles len och pudret känns luftigt typ, haha blir som massage i ansiktet. Nej jag är inte speciell? Gillar bara den pluffsiga känslan, haha!
Nu ska jag titta på Gossip girl, puss!
Sletna girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0