För dom som pallar.

Namn: Frida Caroline Magnusson
Piercingar: Naveln och öronen.
Tatueringar: No
Längd: 168 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Ljusbrun med blonda slingor kanske? Haha
Är du kär i någon:
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i typ LA eller New York???
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Varierar väl från person till person så det kan jag nog inte svara på ;)
Dricker du alkohol: Nej inte mycket.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej, stolt!
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Haha har sjukt många så orkar inte skriva. Men just nu använder jag mest Beyonce Heat.
Vad är du rädd för: Att någon jag älskar ska dö eller lämna mig.
Gillar du att tvätta: Aldrig provat på det ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaa!

SENASTE..
Film du hyrde:
Kommer inte ihåg, men antar att det var en skräckfilm, haha.
Film du köpte: Oj, det var längesen. Tror det var när jag köpte New moon?
Låten du lyssnade på: Secondhand Serenade – Fall For You
Låten du hade på hjärnan: Elektropop utav någon konstig anledning, haha.
Personen du ringde: Morfar
Tv program du tittade på: Big Brother.
Personen du tänkte på: R

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja.
Gråtit över en flicka: Ja, min mormor? Om man kan kalla henne flicka hihi.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Haha.
Blivit arresterad: Nej.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
3.
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: Det kan ju inte jag veta?:o
Tjejer du kysst: Mina kompisar?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte.
Ärr du har på kroppen: Många haha.

SENASTE..
Bok du läste:
Skamfläck
Personen du fick mail av: Vet inte.
Personen du fick brev av: Sjukhuset?
Personen du fick sms av: Kevin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: Redbull

Vad har du gjort idag:
Gymmat, solat, varit med Nadja.
Var det kul: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: Olika.
Gillar du att slåss: Syns inte det på mig? ;s
Vad ska du göra idag: Sova.
Är du seriös: När det behövs.
Vad är du allergisk mot: Dryga människor.
Var har du ont: Ryggen.
Använder du hårspray: Nej väldigt sällan!
Kan du stå på händer: Nej :(
Favorit serie: Vampire Diaries och Gossip Girl!

Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vilka är ens dom första? får ta Lars då
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ah
Är du glad nu: Inte speciellt.
Var du glad igår: Jag var inte ledsen iallafall!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: sveriges huvudstad.
Göteborg är: staden jag föddes i.
Kan du sjunga: Klart, sen om det låter bra är en annan sak ;)
Mer värt än guld: Familj, vänner och kärlek.
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Usa, eller är det ett land? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0