Frida fakta!

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - Tungan
2. vara seriös eller oseriös? – Oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? – Tycker inte om mjölk


4. Brinna upp eller drunkna? – Helst inget. Haha fast det hade ju sett tufft ut att springa runt och brinna typ. Nej nu låter jag som ett psyko. Jag hade valt drunka!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Både och såklart. Fast inte samtidigt, haha.

OM MIG
1. vad heter du? –  Frida
2. syskon? Lillebror, Casper
3. Vart bor du? – Alingsås 
4. Hur många barn vill du ha? – Minst 2
5. Vill du gifta dig? – Givetvis

6. Favorit tid på dagen? – Vet inte. Men av någon konstig anledning har jag aldrig gillat timmarna mellan 3-5 haha.
7. Humör just nu? – Fundersam, glad, osäker och pigg.
8. Sugen på just nu? – Blondt hår!

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej
2. Har du en hund? – Ja
3. sover du helst ensam eller med någon? – Men någon
4. Tror du på spöken? – Ja

5. Är du mörkrädd? – Nej
6. Vad vill du ha just nu? – Kärlek

KÄRLEK
1. Är du singel nu?- Si
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – Långa såklart
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – Om allt känns rätt ja
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Haha ja. 
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – Ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – Hehe mh, shame on me...
7. Har du varit på en blind-date? – Nej men skulle vilja testa!:D
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – Ja

9. Saknar du någon av dina ex? – Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Haha ah
11. Brukar du tänka på dina ex? – Händer att dom poppar upp i huvudet ibland.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Adore you och Somewhere over the rainbow.

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – Ja
14. Är du ofta med dina vänner? – Jarå

15. Vad brukar ni hitta på? – Haha jadu ;)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – Ja haha.
17. Vem vet mest om dig? – Vet inte, jag. Haha nej men om jag måste säga en så är det nog Linnea.

OM DIG
1. Hur lång är du? – 167 cm
2. Vart bor du? – Alingsås
3. Är du nöjd med ditt rum? – Inte längre
4. Villken är din riktiga hårfärg? – Blond

5. Har du någon sjukdom? – Ah
6. Vad har du för ögonfärg? – Melerade. oftast gråblå, utomhus blir dom blåa och när jag gråter är dom gröna, haha!
7. Är du nöjd med dina vänner? – Ja

8. Är dina föräldrar skilda? – Nej

9. Gillar du skolan? – Det var nog den dummaste frågan i detta testet

10. Hur svarar du i telefonen? – Om jag ser vem som ringer, Hallå. Om jag inte vet vem som ringer, Hej det är Frida.

VAD ..
1. Åt du senast? – Pannkaka
2. Drack du senast? – Vanlijlatte
3. Har du på fötterna? – Inget
4. Lyssnar du på just nu – Tittar på tv

5. Gillar du mest hos dig själv? – Att jag är så enormt klantig, haha och min energi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0