Godmorgon!

Dagens humör: Trött och glad.
Dagens mående: Ont i magen, fast det är inget ovanligt så jag mår väl bra! :)
Dagens borde: Gå upp ur sängen.
Dagens frisyr: Än så länge bara en fläta.
Dagens klädsel: Tröja och trosor. Men ska hitta något snyggt att ta på mig!
Dagens planer: Ska till en dietist snart sen ska jag fixa lite här hemma. Kanske träffa en kompis och ikväll är det handbollsträning.

Dagens materiella vill ha: Pengar

Dagens fundering: Har nog inte tänkt så mycket än haha!
Dagens beroende: Tuggummi.
Dagens tråkigaste: Inget :D
Dagens längtan: Min födelsedag.
Dagens superlängtan: Sommaren!

Dagens låt: Madonna – Give Me All Your Luvin' - Party Rock Remix

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0