Guardian angel

Jag vill att du hör mig när jag skriker.
Jag vill att du ser mig när jag rör mig.
Jag vill att du tröstar mig när jag gråter.
Jag vill att skrattar med mig när jag är glad.
Jag vill att du finns här när jag behöver dig.
En tro så stark. En vilja ännu starkare.
Jag vet att du finns. Jag vet att du är här.
Jag vet att du fångar mig när jag faller.
Jag vet att du håller min hand när jag är rädd.
Jag vet att du lever med mig.
Så nära, men ändå så långt borta.
Du lever med mig fast du inte andas.
Du lever fast ditt hjärta inte slår.
En sömn så djup, att du aldrig kommer vakna.
När du tog ditt sista andetag, så stannade jag.
Jag satt fast. Vi båda dog ut fast jag levde kvar.
Jag var tvungen att stanna kvar när du försvann.
Jag saknar dig, älskade mormor <3
Jag vill att du hör mig när jag skriker.
Jag vill att du ser mig när jag rör mig.
Jag vill att du tröstar mig när jag gråter.
Jag vill att skrattar med mig när jag är glad.
Jag vill att du finns här när jag behöver dig.
En tro så stark. En vilja ännu starkare.
Jag vet att du finns. Jag vet att du är här.
Jag vet att du håller min hand när jag är rädd.
Jag vet att du lever med mig.
Så nära, men ändå så långt borta.
Du lever med mig fast du inte andas.
Du lever fast ditt hjärta inte slår.
En sömn så djup, att du aldrig kommer vakna.
När du tog ditt sista andetag, så stannade jag.
Jag satt fast. Vi båda dog ut fast jag levde kvar.
Jag var tvungen att stanna kvar när du försvann.
Jag saknar dig, älskade mormor <3
Cancern tog ifrån dig mycket, men min kärlek till dig kommer den aldrig kunna ta ifrån oss.
Min hjälte, förebild och bästa vän!
Björn Afzelius – Tusen bitar
Elvis Presley – Love Me Tender

Kommentarer
Postat av: Madde

2012-02-06 @ 08:46:28
Postat av: Anonym

Jättefint skrivet, vet hur mycket du saknar mormor men hon lovade att vara med oss och vet att du känner att hon är med dig

2012-02-06 @ 08:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0