If Jesus can´t fix it

Herregud vilken dålig uppdatering! Men bloggen får ta stryk på helgerna tyvärr. Se det såhär, när jag uppdaterar lite har jag antagligen roligt. Det stämmer, hade en bra dag igår. Först var det handbollsmatch som gick åt helvete, haha. Vårat lag spelade två matcher till som dom vann, så det var ju positivt iallafall. På kvällen drog jag och Saga till Andreas och William och chillade lite. Gick hem till mig en snabbis och sen drog jag och Saga på lite "fest". Hade riktigt trevligt. Gött folk gör mycket asså! Vet inte riktigt när jag kom hem, men kan tippa på att klocka var runt 2.
Idag har jag inte gjort någonting. Sov till typ 2. Skulle egentligen träffat goingen idag men det blev inte så för han kom hem sent och jag blev klar senare, haha. Hoppas på att få träffa han på tisdag iallafall! Fin är han. Uuuh.
Har spelat lite spel med familj nu. Gött ont i magen så ska ut och lägga mig på soffan och titta på tv. Vi hörs senare eller imon. Puss!

Kommentarer
Postat av: EMELIE - live the fkn life

åhhh så fin!

2012-02-05 @ 19:45:01
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0