Make you feel my love

Hej allihopa!
Tänkte berätta lite kort om kvällen. Jag och Nadja bakade kladdkakor, hihi. Så kom Saga Andreas och Mikael hit. Vi tittade på tv och chillade lite bara. Har tagit det riktigt lugnt ikväll. När killarna drog satte vi på Paranormal activity 3. Tyckte faktiskt den var den bästa utav alla dom filmer. Många säger att den är dåligt, men hade inga förväntingar alls på den så det kanske var därför.
Vi har även små planerat lite inför min födelsedag. Hihi den ska bli så jävla grym! Funderar lite på att ha tema fest, mhm!
Nu tror jag vi ska dra ut och träffa några kompisar. Puss!
Såhär såg jag ut ikväll! Och här får ni en super go låt! Ai Se Eu Te PegoMichel Teló

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0