Man ba energii??

Hallå gullisar. Fan va fint sagt av mig, haha. Jag är så sjukt pigg va. Men jag får skylla mig själv, har glömt att ta mina sömntabletter. Korkat gjort. Känner mig som en gammal tant typ som behöver ta tabletter för att kunna sova. Har åldrats förtidigt typ.
Ligger iallafall i sängen och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Har tittat på Paradise Hotel innan men nu funderar jag på att titta på Gossip Girl. Herregud vilket liv jag har, inte klokt. Kan det typ inte slå ner en blixt i mitt hem och något dö roligt kan hända. Känns som tiden står stilla. Tror allvarligt talat att jag som är sjukskriven längtar mer till helgen än vad som som går i skolan gör.
Vi hörs mer om några timmar. Förhoppningsvis inträffar ett mirakel och jag somnar. Men troligen inte.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0