Min helg!

Fredag

Jag träffade Nadja going och vi myste med lite bra skräck filmer och godis. Senare på kvällen drog vi hem till Anton och där var det lite härligt folk. Hade riktigt trevligt där faktiskt. Sen sov bebisen hos mig.
Lördag

Haha har fan dåligt minne. Men jag var på stan med Saga och Nadja. Vi chillade järnet hela dagen. På kvällen var Saga barnvakt åt sina syskon och jag och Nadja var så sjukt gulliga så vi höll henne sällskap. Kom dit några killkompisar som vi hade trevligt med. Efter klockan tolv träffade vi Andreas och Jimmie för vi hade köpt kladdkaka att bjuda på eftersom Andreas fyller 21 idag (söndag). Så grattis till honom!! Sen sov Naddie hos mig igen, lovelyyy, hatar att sova själv!
Söndag

Tanken var att hela familj skulle till Göteborgs operan och titta gå på musikal, men min lillebror satte sig på tvären och vägrade gå med, så den biljetten fick Nadja istället. Det gjorde mig absolut ingenting, tyckte bara det var bra haha! Så vi åkte in till Göteborg med mamma och pappa. Gick på stan en snabbis och jag hittade en skit snygg pälsväst jag önskar mig på min b-day! Sen var vi ju som sagt på musikal, jag tyckte den var bra iallafall!
Nu ska jag titta på Wallander med mammis. Har haft en bra helg! Ni får lite bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0